Paso a paso
Solicitudes para actualizar tu método de cobro
Solicitudes para actualizar tu método de cobro
It’s our priority to make sure you get paid, and in some cases, we may request that you provide necessary updates for your payout info within a certain timeframe. It’s an easy process—when a payout method requires an update, you’ll get an Update button under the affected payout method, along with a message that includes the due date for your updates.
If you don’t update your payout method
If you haven’t made any updates by the due date we’ve provided, any payouts scheduled to be sent to this payout method will automatically go to your default. If you don’t have a default payout method, or your default method requires updates, your payout won’t be processed until you add a new payout method or select a different payout method you already have with us.
¿Te ayudó este artículo?
Artículos relacionados
- Anfitrión
¿Cómo puedo saber si la forma de pago está funcionando?
En aproximadamente 7 días hábiles o menos, cuando el estado de tu método de cobro cambie a “Listo”, podrás empezar a recibir tus cobros. - Anfitrión
Encuentra mis ingresos
Puedes comprobar el estado de tus ingresos y consultar la información detallada sobre ellos en el panel de control de ingresos. - Anfitrión
Por qué Airbnb solicita tu información del contribuyente
Airbnb tiene la obligación de solicitar esta información para cumplir con los cálculos de impuestos y entregar informes en diferentes países…
Recibe ayuda con las reservaciones, la cuenta y otros asuntos.
Iniciar sesión o registrarse